Абсолютно весь товар, який пропонується в інтернет-магазині "LensMart", має офіційні сертифікати походження. У цьому випадку гарантія якості всіх виробів надається виробником. Це означає, що основним критерієм якості придбаного вами товару є цілісність і оригінальність його упаковки. При отриманні товару просимо вас уважно перевіряти точність параметрів замовлення і цілісність (герметичність) упаковки / блістера на предмет виявлення видимих пошкоджень. У разі виявлення будь-яких дефектів або невідповідності параметрам замовлення просимо терміново повідомити нам про це.
 

Оформлення замовлення


Ми вважаємо, що роблячи замовлення в нашому магазині, Ви знаєте які лінзи Вам потрібні і маєте рецепт, попередньо виписаний лікарем-офтальмологом або фахівцем з контактної корекції не більше 6 місяців тому.
Відвідування офтальмолога в разі переходу на нові лінзи також є обов'язковим. Це необхідно в першу чергу для здорового і комфортного носіння контактних лінз, а вже потім у запобігання непорозумінь, так як наш магазин не несе відповідальності за наслідки носіння лінз належної якості (наприклад дискомфорт при носінні або не підходить колір).

 

Законодавча база


Дозвольте Вам нагадати, що контактні лінзи та засоби догляду є виробами медичного призначення і предметом особистої гігієни, і відносяться до категорії товарів, які не підлягають обміну і поверненню, згідно постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р, документ № 172- 94-п, редакція від 07.12.2005 р. Тому, уважно робіть замовлення і перевіряйте всі параметри контактних лінз при підтвердження Вашого замовлення.

 

Обмін і повернення


Якщо Ви вважаєте, що контактна лінза має виробничий дефект, зв'яжіться з нами по телефону. У цьому випадку ми можемо взяти у вас дану лінзу на експертизу. Вона буде відправлена виробнику, який приймає їх тільки в контейнері з розчином, блістером від лінзи. У разі підтвердження виробничого браку ми замінимо лінзу або повернемо вам кошти.